CSAC потвърди победата на Кубрат Пулев над Богдан Дину




Въпреки че Атлетическата Комисия на щата Калифорния (CSAC) удължи наказанието на Кубрат Пулев заради непристойното му поведение след победата му над Богдан Дину през март, когато целуна репортерката Джени Суши, той поне малко може да се зарадва, след като Комисията потвърди победата му над Дину.



По- време на мача им румънецът беше повален на три пъти в нокдаун в седмия рунд. При първият нокдаун Пулев пласира удар с дясната си ръка, след като Дину вече беше на платнището. Реферът Раул Каиз младши отсъди нокдаун, след което отне от актива на Пулев една точка заради неумишлено нарушение.

Екипа на румънският боксьор подаде жалба срещу Пулев с аргументът, че нарушението е било умишлено и то е повлияло на представянето на Дину от този момент до края на битката.

По- време на вчерашното си месечно заседания CSAC отхвърли жалбата на екипа на Дину и потвърди победата на Кубрат Пулев с нокаут в седмия рунд, въпреки че техният сблъсък на 23 март предизвика противоречие на и извън ринга.

Кубрат Пулев отново ще се яви пред Атлетитическата Комисия на щата Калифорния на 22 юли. Тогава той ще трябва да е преминал обучение и да е завършил курс за сексуален тормоз преди да кандидатства за възстановяване на боксовия си лиценз. Неспазването на това нареждане ще доведе до спиране на правата му за 12 месеца и допълнителна глоба от $ 2 500.









1 Коментар

  1. ludmil май 15, 2019 3:38 am  Отговор

    Напълно правилно решение, Много мразя такива боксьори като Дину. И ок да кажем, че беше анулира победата на Пулев, Дину сигурно щеше да е много щастлив, въпреки че трябва да си ляга със съзнанието, че беше направен на мармалад.

Напишете коментар:

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *