Антъни Джошуа ще получи най-високия хонорар в кариерата си срещу Джарел Милър




Антъни Джошуа ще получи най-високия хонорар в кариерата си за предстоящата си битка срещу Джарел Милър на 1 юни в Ню Йорк, САЩ.



Очакваше се световният шампион на WBA (супер), IBF, WBO и IBO да защитава коланите си на 13 април на „Уембли“ в Лондон, Англия, но след като не успя да си осигури достатъчно сериозен противник Джошуа ще се опита да пробие на американския ринг.

Неговият промоутър Еди Хърн заяви, че сделката за битка с Милър в Ню Йорк вече е почти завършена и тяхната битка в „Медисън Скуеър Гардън“ може да бъде официално обявена до края на тази седмица.

Очаква се Джошуа да спечели около £25 млн., за участието си в Голямата ябълка, което ще нахвърли £20 млн., които той взе за победата си над Александър Поветкин през септември.

По-голямата част от парите ще бъдат осигурени от американския телевизионен партньор на Хърн DAZN. Джошуа също така ще вземе прилична сума от продажбата на платени събития по телевизионния канал „Скай Спортс“ във Великобритания.

„Бих казал, че на 80% е сигурно, че Джошуа ще се бие с Милър.

Парите, които той ще получи ще дойдат не само от DAZN, а от продадените платени събития по „Скай Спортс“, от продажбата на билети в „Медисън Скуеър Гардън“, от продадените телевизионни права на международните телевизии.

Всички маркетинг и пиар специалисти винаги са ни казвали:’Трябва да се биете в Америка,’и сега е най-подходящото време да го направим,“ каза Хърн.









28 коментара

  1. Иво февруари 7, 2019 4:32 am  Отговор

    Бах мама му за такива пари за бой с Милър че как да му пука за Уайлдър Фюри или колко пари иска Уайт или дъртия Ортиз, кво говори Ленъкс и какво искат феновете… Момчето си го каза скромно преди години иска да бъде милиардер. Има си счетоводител Бари Хърн и пиар Еди Хърн схемата готова.

  2. Ангел февруари 7, 2019 4:44 am  Отговор

    Парите са шокиращи, и то за битка срещу кюфтето Милър, както си отбелязал, но не е луд този дето яде баницата…

  3. ludmil февруари 7, 2019 4:54 am  Отговор

    Който може нека да печели. Аз не завиждам. Каквото и да си говорим, Джошуа се е трудил за това,. Както и Хърн. Честно казано от дълги години следя бокса, но баща му винаги е бил посредствен“:) В Англия винаги са били Уорън, Малоуни. Бари винаги е бил в трета глуха. Докато Еди не само с късмет, за да има Джошуа, но и с ъкъл стигна дотук:)) Аз разбира се съм антифен на голяма част от политиката му, но след Флойд нищо не може да ме изненада и възмути:)) Реално погледнато Ленъкс правилно отбеляза за братя Кличко и тяхното поведение.

    • Иво февруари 7, 2019 5:23 am  Отговор

      То мен ме дразни че с боксьор като Милър ще вземе повече от Поветкин ай за Кличко пая е бил по голям но са делили по близко…
      Бари по му се получава с снукър и дарц явно…

  4. Иво февруари 7, 2019 5:01 am  Отговор

    Прав си тоя де държи ДАЗН е луд ай парите за Канело ги разбирам той е много популярен в САЩ но за Джошуа Милар които няма да доведат много нови абонати… Още чакам да видя някъде какъв рейтинг има ДАЗН на ЕСПН+ днес излезе тия кво се крият…

    • Пламен февруари 7, 2019 10:44 am  Отговор

      Не е луд. Джошуа има данните да бъде ППВ звезда в Щатите, в което има огромни пари. ДАЗН за да имат такива боквьори, които да излъчват трябва да се бръкнат. Американския пазар е богат и обичат бокса, заради това е по-добре да се биеш в Америка.

  5. Васил февруари 7, 2019 11:56 am  Отговор

    Само не ми е ясно тези 25м само за Джошуа ли са или ще ги делят с Еди 60/40 както беше Кубрат с Заурланд,някой запознат ли е?

  6. Иво февруари 7, 2019 12:29 pm  Отговор

    Че има потенциал за ппв в САЩ Джошуа няма спор в случая с ДАЗН да продава не ппв а абонаменти но чак пък толкова много пари за дебюта му за мен са много…
    Според мен става въпрос за пари които ще вземе чисто.

    • Пламен февруари 7, 2019 10:36 pm  Отговор

      не си ме разбрал Иво, имам предвид, че ДАЗН за да привлечат и задържат Джошуа няма как да му предложат 5-10млн, защото той вече се мръщи на такива пари, а лесно може да се преориентира към ППВ излъчвания

      • Иво февруари 7, 2019 10:51 pm  Отговор

        Ааа така има логика въпроса е като Хърн иска ппв с Уайлдър в САЩ кво ще плащат 🙂

        • Пламен февруари 7, 2019 11:32 pm  Отговор

          Не мисля, че ДАЗН ще успеят вземат излъчването, ако се наредят нещата така, че Уайлдър и Джошуа да се срещнат в следващия си мач. Ако и двамата победят с нокаути, техния мач трябва задължително да е ППВ и да се играе в САЩ. Ще генерират луди пари

          • Ангел февруари 8, 2019 12:07 am 

            Според мен Хърн не би се върнал към PPV, той развива доста време DAZN и сега изведнъж да даде кръгом… Доста не типично ще е! А и те си имат договор в крайна сметка, не може да прави каквото му скимне.

  7. Иво февруари 7, 2019 11:56 pm  Отговор

    При такова развитие ще стане голям ппв двубой вече желанието на Джошуа първия двубой да е в Англия изглежда нереално наистина. Но аз продължавам да не схващам логиката на Дазн да вадят много пари а накрая да не участват в големия бой тоя стрем за мен издиша малко на еспн стеима има и тв платформа за ппв тука е малко ташак работа…
    Абе бах му сметките но аз вярвам че Фюри ще ги обърка и Фюри и Джошуа ще обединяват в Англия.

  8. Иво февруари 8, 2019 12:18 am  Отговор

    Джошуа няма договор с стрейма като Канело така че Хърн може да го извади за едно ппв но абонатите ще са бесни а собствениците дваж.

  9. Пламен февруари 8, 2019 1:23 am  Отговор

    Тр да си направя една регистрация, за да ми пристигат уведомления за активността по темата, че да реагирам.
    Точно, ДАЗн имат договор за сътрудничество с Мачруум, но той не задължава Джошуа да провежда обезателно битките си там. Това е и причината да развържат толкова много кесията в мача му с Милър. Никой не е безумно щедър безпричинно.
    Ако Фюри бие, излъчването на обединителната битка с Джошуа в щатите може и да е по ДАЗн, защото ППВ няма да предложи някакви нечувани продажби. Но с Уайлдър нещата ще са различни и мача по всяка вероятност ще е ППВ.

  10. Ангел февруари 8, 2019 1:49 am  Отговор

    Малко преувеличаваш, до преди няма и година още абсолютно никой не знаеше кой е Уайлдър и то точно в Щатите, ама както и да е. Може пък и аз да греша… Все едно – това най-малко искам да го обсъждам, понеже и аз като Иво мисля че такъв мач няма да има.

    • Иво февруари 8, 2019 2:10 am  Отговор

      Хич не грешиш Уайлдър не беше много популярен и според мен трябваше да приеме ония оферти къде Хърн му даваше но нещата се обърнаха страно никой не го очакваше. Но и сега ако се бие с някои извън Фюри и Уайлдър няма да вади много пари… Само Джошуа прави големите кинти без значение с кой се бие и затова диктува правилата. Докато Фюри не го бие разбира се макар че и неговите срещи започват с 4 рунда предимство…

    • Пламен февруари 8, 2019 3:25 am  Отговор

      . Все ми е тая и за Уайлдър и за Джошуа. Харесвам бокса като спорт, а не защото някой се казвал еди как си. Не съм сляп фен на никого, просто коментирам ситуацията. Никой от двамата не е световна звезда, както беше Майк Тайсън например, когото познаваха и приемаха на всяка точка на земята. Джошуа е мегазвезда само във Великобритания. Днешните боксьори в тежка са известни само сред боксьовите фенове.Много има изговорено за това какъв вид политика убива интереса към бокса. И Ленъкс Люис засегна тази тема преди два дни. Все пак има подем спрямо преди няколко години, нещата вървят към подобрение и приноса съвсем не е само на Антъни Джошуа.
      На кой му пука кой колко известен е бил преди година и половина? Нещата могат да се променят непрестанно. Допреди 4 години и Антъни беше новак и един спаринг партньор на Кличко, но сега е различно. Тенденциозно коментирах бъдещия интерес към една възможна битка. Щом реванша между Фюри и Уайлдър се очаква да достигне 500к платени гледания и да генерира около и над 60млн приходи, не е ли логично според теб, че обеденителния бой ще бъде още по-гледаем? Особено ако се случи между двама двуметрови нокаутьори, без загуба, нокаутирали всичките си съперници (с по едно изключение и двамата)? На мен ми се струва логично. Американците обичат да гледат нокаутьори.
      Дали двамата ще спечелят предстоящите си битки, за да могат да се срещнат е съвсем друга тема. Едната тема е насочена към това кой ще победи в реванша, а коментираната беше къде трябва да се играе обеденителна битка. Да не ги смесваме.

  11. Иво февруари 8, 2019 1:59 am  Отговор

    Тово с регистрацията не го разбрах:)
    Ако помня правилно мачрум има задължение да им даде да излъчат определен брой гали от Англия то даже хората бяха възмутени като боя на Уайт и Чисора го взеха Шоутайм. Боксьорите на Хърн които не са англичани мисля че сключват договор за определен брой срещи със стрийма.
    Фюри и Джошуа биха направили огромни ппв но в Англия където цената е доста малка но парите няма да са никак лоши като цяло но щом може да се биеш с Милър за 25м. а с Фюри ще трябва да делиш 50на50 някак си ако не се биеш за наследство не е мотивиращо. Пък особено като си бизнес проект който трябва да направи 28 33 срежи 🙂

    • Пламен февруари 8, 2019 3:35 am  Отговор

      Именно затова и може Фюри-Джошуа да се напънат и да го вземат от ДАЗН. И 2млн ппв да продадат, по двайсетачка на гледане са 40млн. Не е непосилно. Но в Щатите ако с уайлдър съберат и наполовина гледания, но по 80-100.. цифрата става голяма.. Просто единия мач, макар и да бъде със статут на обеденителен си е английско дерби.
      За регистрацията имах предвид, че като си регистриран получаваш известие за нов коментар, или отговор. А аз отварям по триста пъти една тема, за да и проверя коментарите.. 🙂

      • Ангел февруари 8, 2019 4:02 am  Отговор

        Къде ги получаваш тия работи? Да няма app „fight-bg“ и аз да не знам 😀
        Сайта доста се промени впрочем, като махнем майтапа, коментарите се скапаха, преди май имаше, но сега никъде не виждам бутони за регистрация и login, търсачката, чата и т.н. Бая работи се натрупват.
        Пък може само за мен да са ги скрили, май не слушках 2018-та 😀

        • Иво февруари 8, 2019 4:12 am  Отговор

          Тука по едно време бая псувни имаше ако си взимал участие може да са ти ги скрили 🙂

  12. Иво февруари 8, 2019 3:53 am  Отговор

    Няма такова нещо за регистрация аз съм регистриран не получавам известия 🙂

    ДАЗН не продава ппв а месичен абонамент по 10долара такава среща би им довела нови абонати за месец а някой ще останат за година то това им е идеята с големи имена да привличат нови абонати. Ако се бият Фюри и Джошуа най логично е да е по ДАЗН но нищо чудно да стане и като при Уайт Чисора и Шоутайм да го вземе за пазара в САЩ.
    Гледал съм ютюб каква истерия е било за Бруно Люис тука ще е двойна не ми се мисли просто просто… Иначе да с Уайлдър парите ще са по големи просто в САЩ цените са други и на ппв и на билети.

    • Пламен февруари 8, 2019 11:16 am  Отговор

      Може би аз се бърка нещо, но ми се струва, че бях мерна някъде получаване на известие по имейла за др коментари по темата.
      За дазн знам, че не са ппв, споменах колко би донесло, ако двата съответни обеденителни мача са по данз, или ппв. За да излъчат английското дерби могат да приготвят 50млн и да са достатъчни, но ако се стигне до другия вариант, вероятно ще им дойде скъпо

  13. Пламен февруари 8, 2019 12:29 pm  Отговор

    Сега погледанх, няма възможност за регистрация вече и това с известоята по имейл за активност в коментарите също не го открих.

  14. Иво февруари 8, 2019 12:34 pm  Отговор

    Те си имат абонати вече 2м нови с един бой едва ли.
    Аз мейла не си го проверявам може да има нещо там

  15. Митко февруари 8, 2019 12:55 pm  Отговор

    Людмил е админ и е затегнал нещата. Чата го е махнал. Най кофти е че търсачката я няма. Регистрация има ама не знам от каква полза ще ти е. http://www.fight-bg.com/wp-login.php

    • Пламен февруари 8, 2019 1:28 pm  Отговор

      Ами всъщност за никаква, просто констатация 🙂 Благодаря все пак, Митак.
      Знам, че Людмил е админ.

Напишете коментар:

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *